Past Trip This trip is in the past.
Northern Europe  

Sommer im Baltikum

Flexible
Secure payment through JoinMyTrip is not available for this Trip.
+3

Robert is looking for 3 TripMates

Did you know?

German and Austrian residents are now protected by comprehensive JoinMyTrip Travel Insurance (powered by Allianz), including Corona coverage, at no extra cost.

More countries coming soon

Servus! Ich möchte dieses Jahr das Baltikum und Finnland entdecken. Nicht allein, sondern mit dir! Wir fliegen nach Riga und fahren dann mit dem Mietwagen entlang der Ostseeküste nach Estland. Von Tallinn setzen wir per Schiff nach Helsinki über. Von dort geht es zurück nach Deutschland.
Map
1

Day 1-2

1

Riga

Day 1-2

Zwei Nächte in Lettlands Hauptstadt Tagsüber Stadtbesichtigung, Abends in eine Bar?

2

Day 2-6

2

Pärnu

Day 2-6

Reise entlang der Ostseeküste von Riga bis nach Tallinn

3

Day 6-8

3

Tallinn

Day 6-8

Zwei Nächte in Estlands Hauptstadt Tagsüber Stadtbesichtigung, Abends in eine Bar?

4

Day 8-10

4

Helsinki

Day 8-10

Zwei Nächte in Finnlands Hauptstadt Tagsüber Stadtbesichtigung, Abends in eine Bar?

TripLeader

Robert

33 years old

Ich bin 30 und komme aus München. Ich mag verreisen, aber nicht alleine. Über JoinMyTrip war ich bereits 2015 in Kroatien, 2017 in Norwegen und 2019 im Baltikum. Für 2020 suche ich wieder einen Reisepartner.

Profile description: Ich bin 30 und komme aus München. Ich mag verreisen, aber nicht alleine. Über JoinMyTrip war ich bereits 2015 in Kroatien, 2017 in Norwegen und 2019 im Baltikum. Für 2020 suche ich wieder einen Reisepartner.

What is included

Secure payment is not enabled for this trip.
Robert has has not enabled secure payment for the trip yet, please get in touch with the TripLeader and ask how you can pay for the trip and what is included in the price. Keep in mind:

  • Booking of transportation and accommodation might not be included
  • Payments made to the TripLeader are not protected by JoinMyTrip
  • Please ask the TripLeader about the payment schedule and information required to join the trip
+3

Robert is looking for 3 TripMates