Past Trip This trip is in the past.
Europe  

Pilgern auf dem Franziskusweg (ITALIEN) mit Eseln

Secure payment through JoinMyTrip is not available for this Trip.
+3

Mona is looking for 3 TripMates

Did you know?

German and Austrian residents are now protected by comprehensive JoinMyTrip Travel Insurance (powered by Allianz), including Corona coverage, at no extra cost.

More countries coming soon

Im August ist es so weit! :-) Ich möchte gerne mit meinen zwei Eseln nach Italien fahren und gemeinsam den Franziskusweg von Assisi nach Rom laufen. Hierfür habe ich genug Zeit eingeplant, damit die Kultur nicht zu kurz kommt. Ich würde mich sehr über Begleitung (am Besten in meinem Alter +- 26 Jahre) freuen, die spontan, offen, humorvoll und tierlieb ist. Es wäre auch möglich, nur den Anfang (ersten zwei Wochen) uns zu begleiten. Da ich auch ein spontaner Mensch bin, habe ich die Unterkünfte noch nicht geplant, sondern werden an Ort und Stelle gesucht. ;-) Ich freue mich von euch zu hören :)

Map
1

Day 1

1

Landshut

Day 1

Mitte August möchte ich mit dem Auto und meinen zwei Eseln im Pferdehänger Richtung Italien fahren ca. zwei-Tages Touren vor Assisi möchte ich los laufen.

2

Day 1-4

2

Rovereto

Day 1-4

3

Day 4-29

3

Assisi

Day 4-29

4

Day 29-41

4

Rom

Day 29-41

5

Day 41-44

5

Modena

Day 41-44

6

Day 44-46

6

Obernberg am Brenner

Day 44-46

7

Day 46-47

7

Landshut

Day 46-47

TripLeader

Mona

28 years old

Profile description:

What is included

Secure payment is not enabled for this trip.
Mona has has not enabled secure payment for the trip yet, please get in touch with the TripLeader and ask how you can pay for the trip and what is included in the price. Keep in mind:

  • Booking of transportation and accommodation might not be included
  • Payments made to the TripLeader are not protected by JoinMyTrip
  • Please ask the TripLeader about the payment schedule and information required to join the trip
+3

Mona is looking for 3 TripMates